Logg inn

Logg inn med ditt passord for å redigere hjemmesiden!

Skriv inn epostadressen din (må være den som er registrert på Mekke), og trykk på "Send meg passord" for å bli tilsendt nytt passord på epost.

Hopp til innhold

Kunnskap

Karstein Kristiansen Entreprenør består av personer med høy kompetanse innen byggeteknikk og praktisk håndverk.

Foruten egne fagarbeidere innen betong og tømmer, har vi dyktige prosjektledere og byggeplassledere. I samarbeid med erfarne prosjekteringskonsulenter og underentreprenører, har vi kapasitet til å gjennomføre totaleprosjekt – fra planlegging til ferdig bygg.

Allsidig erfaring fra ulike prosjekt innen nybygg og rehabilitering, gjør oss til et sikkert valg for offentlige og private byggherrer. Fordi vi har vært engasjert i ulike entrepriseformer, har vi opparbeidet solid ekspertise – både som hovedansvarlig og delaktør i små og store prosjekt.

Kvalitet

Konstruktivt samarbeid er vår garanti for et positivt resultat

Vårt fremste mål er å være en foretrukket entreprenør hos offentlige og private oppdragsgivere. Dette innebærer at alle seriøse aktører i vårt distrikt, skal regne Karstein Kristiansen Entreprenør som en aktuell leverandør og samarbeidspartner. For å oppnå dette, skal vi til enhver tid levere konkurransedyktige produkter og tjenester – både når det gjelder kvalitet, pris og tid. Gjennom god kommunikasjon og felles forståelse for fleksible løsninger, legger vi grunnlag for konstruktivt samarbeid mellom alle involverte i et prosjekt. Samtidig er fokus på gode rutiner og streng kvalitetskontroll, vår garanti for et positivt resultat. Slik skal vi bidra til å etablere langsiktige, lønnsomme relasjoner med byggherrer, underentreprenører og leverandører.

Erfaring

Karstein Kristiansen Entreprenør AS har en lang historie å se tilbake på. Etter å ha startet som selvstendig næringsdrivende i 1938, drev Karstein A. Kristiansen personlig firma frem til 1981, da bedriften ble omdannet til aksjeselskap. Etter at entreprenørvirksomheten ble overført til datterselskapet Andøybetong AS, skiftet det også til dagens navn –
Karstein Kristiansen Entreprenør AS.

bilde

Logg inn